Han har utrustat dem med förmåga att utföra alla slags hantverk, väva konstväv och brokig väv av violett, purpurrött och karmosinrött garn och fint lingarn, och även annan vävnad, ja, att utföra alla slags uppgifter och tänka ut konstfulla arbeten.”

2 Mos. 35:35




tisdag 28 januari 2014

Köksinspiration.

Har nu skrivit på och skrivit av lägenhetskontrakten. Det känns riktigt skönt att ha fått en etta där ingen kommer flytta in och ut på ett tag. Livet tillsammans med vänner i en lägenhet är fantastiskt men jag har bott med olika folk sen augusti -10.
   Att gå från att mina möbler är utspridda i en fyra till att få in allt i en etta är värre. Ska åka till den nya och mäta lite, sen sälja/ge bort lite möbler. Min kära fina kökssoffa kommer inte få plats! Om jag inte har den istället för en mjuk soffa. Vad tycker ni? :)

Bilder från min Pinterest.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar