Han har utrustat dem med förmåga att utföra alla slags hantverk, väva konstväv och brokig väv av violett, purpurrött och karmosinrött garn och fint lingarn, och även annan vävnad, ja, att utföra alla slags uppgifter och tänka ut konstfulla arbeten.”

2 Mos. 35:35




fredag 27 september 2013

Kreativa jobb

Jag har ett fantastiskt jobb! Världens bästa arbetslag, jag får spela fifa och dansa kinect-spel med barn. 
Men det som kanske gör mig mest glad är att jag får vara sjukt kreativ. Dels har man tid tillsammans med barnen och dels innan de kommer på dagarna.
Senaste grejerna var att göra fina etiketter som senare ficka flyga iväg i en helium-fyld ballong för att uppmärksamma den internationella freds-dagen.
På min bildgrupp som jag har för barnen provade vi vattenfärg. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar