Han har utrustat dem med förmåga att utföra alla slags hantverk, väva konstväv och brokig väv av violett, purpurrött och karmosinrött garn och fint lingarn, och även annan vävnad, ja, att utföra alla slags uppgifter och tänka ut konstfulla arbeten.”

2 Mos. 35:35




söndag 10 november 2013

Helgens.

Har haft en fantastisk helg med mamma, pappa och pojkvän på besök. Vi har firat mig (en vecka i förskott), lagat mat, bakat kärleksmums och äppelpaj, varit på konsert, i kyrkan och lunchat på stan. Väldigt välsignad helg.

Konserten var en av mina bästa musikupplevelser någonsin tror jag. Det var så mycket känsla, så musikaliskt och så vackert. Hade så ont av all gåshud på mina lår så jag inte visste vart jag skulle ta vägen! Two birds, ni är fantastiska.

Jag fick en fin ljusslinga i present! Och min stora gamla säng fick åka med mamma och pappa.
Fina Lars.



Fina mamma. ( pappa vill inte va med på bild)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar