Han har utrustat dem med förmåga att utföra alla slags hantverk, väva konstväv och brokig väv av violett, purpurrött och karmosinrött garn och fint lingarn, och även annan vävnad, ja, att utföra alla slags uppgifter och tänka ut konstfulla arbeten.”

2 Mos. 35:35




måndag 25 november 2013

Stockholm.

Andas lite stockholmsluft. Rök och avgaser. Jag gillar den här staden. Fast ändå inte. I småstäder klagar man på att det aldrig händer något men i Stockholm händer det för mycket. Allt folk gör att jag bara vill sätta mig ner, mitt på marken, och inte resa mig förrän det blir tomt. Men det kommer det ju aldrig bli.
Kanske kan tänka mig att leva här någon gång i mitt liv. Får se.

Lämnar iallafall Stockholm nu efter en fin helg med skratt, thaimassage, Känn ingen sorg, kyrka och Skip bo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar