Han har utrustat dem med förmåga att utföra alla slags hantverk, väva konstväv och brokig väv av violett, purpurrött och karmosinrött garn och fint lingarn, och även annan vävnad, ja, att utföra alla slags uppgifter och tänka ut konstfulla arbeten.”

2 Mos. 35:35




lördag 21 december 2013

Inslagning.

De flesta har nu åkt hem till sina familjer. Inte jag. Jag är kvar i Norrköping för jag jobbar på måndag. Men jag ska inte vara bitter för jag har haft det bra och jag tror det är bra att vara ensam ibland. Ensam på stan var jag i alla fall inte. Alla shoppar de sista julklapparna och alla undrar varför de är ute så sent. Jag undrar med. Tyvärr är jag inte klar än men hoppas lösa det imorgon. Har slagit in paketen och tror jag kommer vara den mest ambitiösa i min släkt.
   Bakade faktiskt lite bröd också som jag ska smaka på snart.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar