Han har utrustat dem med förmåga att utföra alla slags hantverk, väva konstväv och brokig väv av violett, purpurrött och karmosinrött garn och fint lingarn, och även annan vävnad, ja, att utföra alla slags uppgifter och tänka ut konstfulla arbeten.”

2 Mos. 35:35




tisdag 3 december 2013

Julkänslan?

Har nu insett att det blivit december, den tredje till och med, och jag känner ingen som helst julkänsla. Med tre veckor kvar till julafton känns det inte så bra. Jag längtar efter snön. Den enda julkänslan som finns just nu är att jag fryser ihjäl jämt och ständigt. Skulle bara vilja ligga nedkrupen i sängen eller sitta med raggsockar framför en brasa. Kramas lite extra och dricka liter med te eller kaffe och se på film. Det längtar jag efter.

Lite mer julkänsla tack! Från min Pinterest.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar