Han har utrustat dem med förmåga att utföra alla slags hantverk, väva konstväv och brokig väv av violett, purpurrött och karmosinrött garn och fint lingarn, och även annan vävnad, ja, att utföra alla slags uppgifter och tänka ut konstfulla arbeten.”

2 Mos. 35:35




onsdag 14 maj 2014

Onsdag igen.

Vad hände med sommaren? Det blev så sjukt kallt och jag måste ha vantar när jag cyklar. Längtar till semestern nu. Sjukt mycket.

Det är totalt kaos i min lägenhet nu för målaren är där och fixar. Dammet lägger sig fint överallt. Det skulle vara klart denna veckan tror jag han sa men det kommer ju inte hända inser jag nu... :S Passade på att spraya lite saker i mint nu när det är papp på hela golvet och det ändå stinker målarfärg. Ska visa resultatet sen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar