Han har utrustat dem med förmåga att utföra alla slags hantverk, väva konstväv och brokig väv av violett, purpurrött och karmosinrött garn och fint lingarn, och även annan vävnad, ja, att utföra alla slags uppgifter och tänka ut konstfulla arbeten.”

2 Mos. 35:35




onsdag 28 maj 2014

Vardagligt.

Det var länge sedan jag berättade vad som händer i min vardag. Vet att mamma vill veta iallafall:)

Just nu sitter jag på jobbet och väntar på att barnen ska komma. Har varit himla trött den här veckan och det känns som om semestertankarna tar för stor plats, alldeles för tidigt. En månad kvar.
Jag har kommit i ordning med typ allt i lägenheten nu. Utom hatthyllan. Lars har varit på besök och konstaterat att det är lite för varmt men mysigt. 
Har investerat i en fotboll så jag kan bli okej bra under sommaren. Spelade igår med några vänner, vilket var mest komiskt och vi behöver öva mer.

Ikväll kommer Lars igen och i helgen åker vi och firar mamma i Växjö. Ska bli väldigt kul och förberedelserna inför något slags framträdande är alldeles för nära inpå. Men det löser sig på fredag natt eller så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar