Han har utrustat dem med förmåga att utföra alla slags hantverk, väva konstväv och brokig väv av violett, purpurrött och karmosinrött garn och fint lingarn, och även annan vävnad, ja, att utföra alla slags uppgifter och tänka ut konstfulla arbeten.”

2 Mos. 35:35




måndag 21 juli 2014

Sötisar.

Gulliga besökare hemma hos mamma och pappa ikväll. Man vill ju bara ta upp och gosa lite.
Idag har jag varit ute i den gamla hålan där jag gick i skola från lekis till sexan och paddlat kajak med några Växjö-vänner. Det var så härligt och jag fick någon slags ny förundran över Sveriges sommarlandskap. Önskar att jag kunde förundras och fascineras lite oftare över både små och stora saker och ögonblick i livet. Önskar att jag kunde vara ännu mer tacksam. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar