Han har utrustat dem med förmåga att utföra alla slags hantverk, väva konstväv och brokig väv av violett, purpurrött och karmosinrött garn och fint lingarn, och även annan vävnad, ja, att utföra alla slags uppgifter och tänka ut konstfulla arbeten.”

2 Mos. 35:35




torsdag 31 juli 2014

Fortfarande semester.

Åter i Växjö. Har börjat plugga igen, fem år efter studenten om man inte räknar bibelskolan. Jag pluggar Naturkunskap B (eller 2 som det nu heter) för att få behörighet till fler utbildningar. Känns bra ändå och nu med två veckor kvar av semestern så kan man liksom smygstarta terminen lite. Men sommaren är inte slut än! På onsdag åker jag till festivalen Frizon, uppåt Örebro, och om jag inte förstått den ansvariga för årets designmarknad fel så ska mina kläder få säljas där. Jättekul! Ska fota de sista plaggen jag gjort innan dess så ni får se dem.

Imorgon ska jag hänga i vattnet och på stranden med Frida och sedan gå på hemligt uppdrag för att avsluta kvällen med att kolla på broder Adams coverband.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar