Han har utrustat dem med förmåga att utföra alla slags hantverk, väva konstväv och brokig väv av violett, purpurrött och karmosinrött garn och fint lingarn, och även annan vävnad, ja, att utföra alla slags uppgifter och tänka ut konstfulla arbeten.”

2 Mos. 35:35




måndag 4 augusti 2014

Njuta av sommaren.

Har i snart en vecka varit i Växjö och njutit av sommaren. Hängt med vänner och familjen. Solat, badat, myst, sytt, pluggat.
I lördags tog jag och Frida bilen mot Öland. Jag kände mig inte så taggad på att resa ännu mer men att umgås med Frida kan jag göra var som helst. 
Vi stannade i Kalmar och hälsade på Annie som jag inte träffat på ett år tror jag. Alldeles för länge sen! Vi åt så sjukt goda kakor som höll mig mätt i sex timmar tror jag. Medan vi åt pratade vi om  livet, det som varit och det som kommer. Mycket givande. 
Mobilbilder.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar