Han har utrustat dem med förmåga att utföra alla slags hantverk, väva konstväv och brokig väv av violett, purpurrött och karmosinrött garn och fint lingarn, och även annan vävnad, ja, att utföra alla slags uppgifter och tänka ut konstfulla arbeten.”

2 Mos. 35:35




lördag 14 november 2015

Hemmagjord müsli.

Hej alla kära läsare. Hinner inte blogga så värst mycket nu men hoppas jag får upp intresset när jag förhoppningsvis snart införskaffar en ny kamera. Och tiden räcker till. 
   Jag vill iallafall dela med mig av en fin müsli jag gjorde och också den första jag gjorde. Det blir extra gott och du kan välja själv allt gott du vill ha i. Här hittade jag receptet.

Hacka och blanda ingredienser.
In i ugnen i 15-20 min, blanda i halvtid.
Häll upp i trevlig burk.
Ät och njut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar