Han har utrustat dem med förmåga att utföra alla slags hantverk, väva konstväv och brokig väv av violett, purpurrött och karmosinrött garn och fint lingarn, och även annan vävnad, ja, att utföra alla slags uppgifter och tänka ut konstfulla arbeten.”

2 Mos. 35:35




måndag 25 januari 2016

Update.

Hej vänner! Jag finns, lever och andas i Stockholm. Andas hälsa, kvarg och svett. Trivs bra. Men jag saknar Norrköping lite måste jag erkänna.
    Det kreativa finns i form av mormorsrutor främst men härom dagen tog jag fram min symaskin och fortsatte  på en klänning jag började med i augusti. Den ska jag visa er, imorgon kanske.
    Finns ni kvar om jag börjar blogga igen? Vilka är ni? SKA köpa en kamera för mina födelsedagspengar snart också.
Ni får en allmän board från min Pinterest så länge.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar