Han har utrustat dem med förmåga att utföra alla slags hantverk, väva konstväv och brokig väv av violett, purpurrött och karmosinrött garn och fint lingarn, och även annan vävnad, ja, att utföra alla slags uppgifter och tänka ut konstfulla arbeten.”

2 Mos. 35:35




måndag 8 februari 2016

Frisyrfest.

Hej hopp! Snart rycker det. Mitt himla hår. Har väl sett snarlik ut i fem år nu, kanske en lugg ibland. Nu sa det av en 10 cm minst asså! När det närmar sig börjar jag alltid drömma mardrömmar om klippningen. Inattklippte jag ena sidan själv och sedan skulle mamma hjälpa mig med resten. Jag ba "klipp lika långt nu mamma.", hon ba "Jaja.". Och så klippte hon kort som en pottfrisyr. Vaknade kallsvettig typ...
Såhär tänker jag mig typ i alla fall. Tack kära Pinterest! Har letat ferbrilt (lärde mig just att det inte heter förbrilt) efter ett lockigt hår, lite längre än till axlarna. Vad tror ni?







Så ser en denna och ba "nej"..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar