Han har utrustat dem med förmåga att utföra alla slags hantverk, väva konstväv och brokig väv av violett, purpurrött och karmosinrött garn och fint lingarn, och även annan vävnad, ja, att utföra alla slags uppgifter och tänka ut konstfulla arbeten.”

2 Mos. 35:35




söndag 21 februari 2016

Låtsassemester.

Efter en fantastisk helg  med magont av skratt med massa vackra tjejer kom en ordentlig förkylning. Trots detta och Lars sjukskrivning på grund av en bränd hand (hemskt chockerande kväll, natt & dag) så känns det som att vi har haft en liten låtsassemester tillsammans. Många timmar spenderade nedbäddade men också semelfika och mysiga promenader som påminner mig om att det är ganska trevligt att bo i denna vackra stad (bortsett från T-centralen i rusningstrafik, pendlingsavstånd och skogsbrist).
   Trivs ju också fantastiskt bra i skolan då jag får högskolepoäng när jag åker skidor, springer intervaller och vet varför jag ska skippa LCHF. Det är spännande att vara med i en nystartad församling och att se hur ungdomar vill veta mer om Jesus. Jag är tacksam.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar