Han har utrustat dem med förmåga att utföra alla slags hantverk, väva konstväv och brokig väv av violett, purpurrött och karmosinrött garn och fint lingarn, och även annan vävnad, ja, att utföra alla slags uppgifter och tänka ut konstfulla arbeten.”

2 Mos. 35:35




onsdag 2 mars 2016

Hemmavid.

Jag lämnade Stockholm tidigt på lördag morgon för att bli upplockad av pappsen i Jönköping fem timmar senare. En toppengrej att göra när man ska plugga för att förhindra städsuget när man är hemma. Anledningen var att överraska mamma och broder efter fem veckor i Colombia. De landade i Göteborg, dock sex timmar efter beräknad tid så passade på att hälsa på Stina i Jönköping ett par timmar. 
Det blev ett ganska kort besök hemma men vi hann med både att umgås och geocashing. Nu är det plugg ensam hemma hela veckan för att sätta näringslära-tentan jag missade på grund av SL.

Maja i pappas jacka och Adam i pappa-jacka.


Trots att mitt gamla rum gjordes om så fort jag flyttade får jag känna mig hemma i detta mys-rum.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar