Han har utrustat dem med förmåga att utföra alla slags hantverk, väva konstväv och brokig väv av violett, purpurrött och karmosinrött garn och fint lingarn, och även annan vävnad, ja, att utföra alla slags uppgifter och tänka ut konstfulla arbeten.”

2 Mos. 35:35




fredag 25 oktober 2013

Fredag förmiddag.

Varje fredag har jag sovmorgon och det är fantastiskt. Även om jag är ganska bortskämd med att ha ett jobb då jag inte börjar förrän kl. 09 så är det ändå sovmorgon för mig. Älskar att i lugn och ro kunna sitta och äta en lång frukost, gärna framför Nyhetsmorgon.
Idag var jag tyvärr tvungen att gå till sjukgymnasten och se om min vad har blivit bättre. Det verkar så och om tre veckor får jag börja att springa igen. Lite försiktigt. Tur att jag kan träna överhuvudtaget men längtar efter att få springa!

Hann i alla fall ta det ganska lugnt hemma i lägenheten efter sjukbesöket och hann nästan klart med min prickiga klänning! Endast knappar kvar. Hoppas på att få visa upp resultatet imorgon.


Hängselbyxor är grejen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar