Han har utrustat dem med förmåga att utföra alla slags hantverk, väva konstväv och brokig väv av violett, purpurrött och karmosinrött garn och fint lingarn, och även annan vävnad, ja, att utföra alla slags uppgifter och tänka ut konstfulla arbeten.”

2 Mos. 35:35




tisdag 22 oktober 2013

Höstmörker

Det regnar, det är mörkt. Svårt att gå upp på morgonen och man vill spendera hela dagar i sängen och köra ett Vänner-maraton eller spendera för mycket tid på Pinterest.
Men jobbet kallar. Dessutom väljer jag att gå ut att gå i regnet på våran friskvårdstimme! (Det regnade inte de första fem minuterna)
Att klaga gör ju inte saken bättre så jag är ändå tacksam att jag efter promenaden får ha en stund i bön, dricka kaffe och spela Skip-bo. 

Igår startades också en gospelkör! I alla fall en kör. Den ser jag fram emot väldigt mycket och hoppas på att få kunna utveckla min musikaliska sida samtidigt som vi har sjukt roligt tillsammans och ärar Gud med vår sång.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar