Han har utrustat dem med förmåga att utföra alla slags hantverk, väva konstväv och brokig väv av violett, purpurrött och karmosinrött garn och fint lingarn, och även annan vävnad, ja, att utföra alla slags uppgifter och tänka ut konstfulla arbeten.”

2 Mos. 35:35




söndag 13 oktober 2013

Lovsång 2013

Hur ska jag beskriva denna helg? 
Jag har haft det fantastiskt bra i Kungsporten i Huskvarna på konferensen Lovsång2013. 
Med temat "Hands up-Hands out" har jag fått en liten mer glimt om vem Gud är och hur jag kan gensvara på hans oförståeligt gränslösa kärlek, som han har till varje människa, och sedan ge den vidare. Gud fick verkligen beröra många människor och den glädjen och friden som finns hos mig nu är jag så sjukt tacksam för.

"Var finner själen sin djupaste ro?
Hos Jesus. Bara hos Jesus."

Försöka fånga Guds skapelse på bild...
Frida var ett fantastiskt sällskap i helgen.
Frida och Tabita.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar