Han har utrustat dem med förmåga att utföra alla slags hantverk, väva konstväv och brokig väv av violett, purpurrött och karmosinrött garn och fint lingarn, och även annan vävnad, ja, att utföra alla slags uppgifter och tänka ut konstfulla arbeten.”

2 Mos. 35:35




måndag 28 april 2014

Flyttlasset.

Ikväll går mitt flyttlass och på fyra timmar, som jag bokat lastbilen, så hoppas jag vi hinner klart. Jag är supertaggad och hämtade nyckeln på min lunch för de hade inte städat igår kväll. Fick då konstaterat att hela lägenheten ska målas för den är så sliten. I vitt!!! Jag är så glad! Tyvärr får jag vänta en-två veckor för fastighetsskötaren är på semester men det gör inget. Huvudsaken och det som är skönast är att jag äntligen är på plats där jag ska va för att slippa leva i ett knökfullt vardagsrum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar