Han har utrustat dem med förmåga att utföra alla slags hantverk, väva konstväv och brokig väv av violett, purpurrött och karmosinrött garn och fint lingarn, och även annan vävnad, ja, att utföra alla slags uppgifter och tänka ut konstfulla arbeten.”

2 Mos. 35:35




onsdag 16 april 2014

Tre dagar.

Imorgon smäller det. Konferensen Tre dagar drar igång med temat sprickor. Mer än så vet jag inte men bra kommer det bli. Det ska bli väldigt spännande och jag har höga förväntningar över vad Gud kommer göra i mitt och andra människors liv. 
Precis som förra året ska jag montra för TMU där jag gick på bibelskola och hålla i en smågrupp där vi kommer samtala och kolla läget med varandra.  
Jag tycker att varje år, de senaste åren, har jag förstått lite mer av vad påsken handlar om och hur himla stort det är! Mer om det och helgen berättar jag när jag kommer tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar