Han har utrustat dem med förmåga att utföra alla slags hantverk, väva konstväv och brokig väv av violett, purpurrött och karmosinrött garn och fint lingarn, och även annan vävnad, ja, att utföra alla slags uppgifter och tänka ut konstfulla arbeten.”

2 Mos. 35:35




fredag 25 april 2014

På högvarv.

Min hjärna, eller kanske främst min kropp, går på högvarv just nu. Städa, packa, rensa, packa, sortera, organisera, slänga, packa. På söndag flyttar alla grejer ut i vardagsrummet och jag, Alida och Moa städar det andra. Flyttlasset går på måndag och det sista städet där efter. Så mycket att göra och så svårt att slappna av en sekund. Längtar tills allt är klart så jag bara kan få i ordning allt i den nya lilla ettan. Är supertaggad på att inreda nu!
Från min Pinterest.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar