Han har utrustat dem med förmåga att utföra alla slags hantverk, väva konstväv och brokig väv av violett, purpurrött och karmosinrött garn och fint lingarn, och även annan vävnad, ja, att utföra alla slags uppgifter och tänka ut konstfulla arbeten.”

2 Mos. 35:35




söndag 7 december 2014

Besök med sleepover.

I fredags kom Anna & Lukas till mig och Lars trillade in lite senare. Vi åt tacos, pratade om djupa frågor och trängde tillslut in oss i mitt rum för att sova på två madrasser och i min säng. 
   I lördags gick vi på en liten second-hand-runda där vi fyndade lite småsaker. Jag köpte en skjorta jag ska klippa lite i sen och ett lakan som också ska bli något annat. Vi gick sen till Café Kuriosa som är ett fantastiskt mysigt café med små söta koppar, lantlig känsla och fantastiska kakor! 
   Efter att ha fyllt magarna med spagetti och köttfärssås under tiden som de djupa samtalen hölls så kollade vi på Love actually.
Mysig helg helt enkelt.

Tack för ljusslingan älskling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar