Han har utrustat dem med förmåga att utföra alla slags hantverk, väva konstväv och brokig väv av violett, purpurrött och karmosinrött garn och fint lingarn, och även annan vävnad, ja, att utföra alla slags uppgifter och tänka ut konstfulla arbeten.”

2 Mos. 35:35




fredag 19 december 2014

Nittonde december.

Äntligen fredag och sovmorgon. "Sparar" numera tre avsnitt av julkalendern för att kunna äta frukost i sängen och kolla på julkalendern. Tyvärr går morgnarna alldeles för fort och helt plötsligt ska man vara på jobbet.
   Ikväll har vi disco för barnen och på måndag börjar deras jullov. Det innebär att jag jobbar alla klämdagar. Börja längta hem alldeles för mycket nu, efter mamma, pappa, bröder och julen. Minns när man själv fick jullov och det var så tydligt att julafton närmade sig. Det är inte så längre. 
   Mycket tankar kring bröllopet nu och när jag är i Växjö ska jag båda provsminkas och nåla klänning. Känns fantastiskt, 

Nedan har jag fyndat fyra bilder på Myrorna som händer ovanför min säng. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar