Han har utrustat dem med förmåga att utföra alla slags hantverk, väva konstväv och brokig väv av violett, purpurrött och karmosinrött garn och fint lingarn, och även annan vävnad, ja, att utföra alla slags uppgifter och tänka ut konstfulla arbeten.”

2 Mos. 35:35




söndag 26 oktober 2014

Högskoleprov och kvalitetstid.

Igår gick jag upp kl 7.00 efter en dålig natts sömn på grund av att jag visste att jag skulle gå upp tidigt. Onödigt. Har i princip aldrig försovit mig! 8.30 var jag på plats för att göra högskoleprovet. Hade knappt pluggat och var inte ute efter något speciellt resultat. Det kändes okej men jag har verkligen ingen aning om hur det gick.
   Det var en osocial dag då jag efteråt var hemma och vilade, cyklade till gymmet och cyklade 13 km, cyklade hem och kollade på Så mycket bättre.
   Idag har jag varit på två gudstjänster. Det var värt. Det var grym lovsång i Vineyard och bra predikan. Och broder Oskar var där vilket var väldigt värt. Vi käkade en fin stek och hade lite kvalitetstid efter kyrkan med.
   Nu plugg. Snart är det över, om två veckor.
Rörig text det blev...

Nedan ser ni något så oväsentligt som att jag har en ny shortsdress. Men oj vad den är fin. Så fint mönster!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar