Han har utrustat dem med förmåga att utföra alla slags hantverk, väva konstväv och brokig väv av violett, purpurrött och karmosinrött garn och fint lingarn, och även annan vävnad, ja, att utföra alla slags uppgifter och tänka ut konstfulla arbeten.”

2 Mos. 35:35




tisdag 7 oktober 2014

Höstrusk.

Hösten är ett faktum. Det är sjukt ruskigt ute med blåst och lite regn emellanåt. Det går bra när man är inne men att gå till och från jobbet på tjugofem minuter per resa och vara rastvakt är inte min favoritsyssla just nu. Värmer mig med en kopp te och stickar lite för att få upp värmen i kroppen och hoppas att jag snart kan ta av min kappa som jag valt att ha på mig inomhus. 
Efter jobbet ska jag gå en sväng på stan och köra träningspass nummer två för veckan. Hoppas att jag ska kunna springa ett långlöp imorgon med!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar