Han har utrustat dem med förmåga att utföra alla slags hantverk, väva konstväv och brokig väv av violett, purpurrött och karmosinrött garn och fint lingarn, och även annan vävnad, ja, att utföra alla slags uppgifter och tänka ut konstfulla arbeten.”

2 Mos. 35:35




fredag 24 oktober 2014

I min frånvaro

Det är tyvärr lite för mycket att göra för att både vara kreativ och att blogga. Att jobba heltid och avsätta all fritid för att plugga (helst) och ett högskoleprov som ligger över en gör att jag är väldigt trött. Blandat med diverse andra saker så är det lite tungt nu. Men imorgon är det högskoleprov och en sak kan bockas av på saker jag vill ska vara över. Två veckor efter det har jag slutprov på min kurs så snart har jag en fritid att kunna fylla med saker jag tycker är kul som kreativitet och träning. Halleluja!
Ljus är det bästa med hösten tror jag. Det lös upp en fredagskväll tillsammans med Lars nedan.



Ser lite ut som att en pensionär bor här. Jag har en cyklamen! (och jag vet att den heter så!)
  
Lördagsfrukosten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar