Han har utrustat dem med förmåga att utföra alla slags hantverk, väva konstväv och brokig väv av violett, purpurrött och karmosinrött garn och fint lingarn, och även annan vävnad, ja, att utföra alla slags uppgifter och tänka ut konstfulla arbeten.”

2 Mos. 35:35




onsdag 29 oktober 2014

Höstlov och plugg.

Alla borde ha lov. Alla barn borde vara mer tacksamma att de får lov. Jag skulle vilja ha lov. Istället jobbar jag heltid och pluggar en kurs. Barnen har höstlov nu vilket innebär att vi har massa aktiviteter med dem och det blir intensivt. Men jag ska inte klaga när jag får dansa breaking och spela laserdome på arbetstid. Det är inte den bästa tiden i livet just nu men jag mår bra ändå. Heja mig, drygt en vecka kvar!
Går enbart i Guds kraft nu för att orka och för att vara glad och vad bra det går då. Känner mig så himla liten och svag i mig själv men med Gud är allting möjligt. Tack Gud att jag alltid får vila i dina armar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar