Han har utrustat dem med förmåga att utföra alla slags hantverk, väva konstväv och brokig väv av violett, purpurrött och karmosinrött garn och fint lingarn, och även annan vävnad, ja, att utföra alla slags uppgifter och tänka ut konstfulla arbeten.”

2 Mos. 35:35




söndag 2 november 2014

Damm och lampa.

Pyjamasen åkte på halv sju ikväll efter att ha åkt tåg halva dagen från Hudiksvall och blivande svärföräldrarna. Det var trevligt och precis som i min släkt är det alltid tid för släktkalas. Skönt att det känns som hemma. 
   Väl hemma efter lite jågett(yoghurt) och idol var det verkligen dags att städa. Det har liksom inte prioriterats i veckor med jobb och plugg. Har de senate åren varit förkyld två gånger om året men det här året förstår jag inte vad som hänt! Det är inte alltid brutala förkylningar men alldeles för ofta. Tror sömnen har en stor del men övervägde även om det var dammet i min lägenhet... Tur att det är borta nu iallafall.
   Fem dagar tills min kurs är över nu (om jag inte total-failar på slutprovet) pch det ska bli såå skönt! Imorgon ska vi börja ordna ungdomsrummet på jobbet så det ska bli kul att göra något annat.
  Fixade min IKEA-fyndhörna-lampa för ett par veckor sedan som legat på golvet utan kontakt sen i april men äntligen är den uppe! Tyvärr är den bara fin när den är släkt...

Fin, mintgrön, grafisk.
Alla skarvar syns, snorgrön, dåligt ljus.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar