Han har utrustat dem med förmåga att utföra alla slags hantverk, väva konstväv och brokig väv av violett, purpurrött och karmosinrött garn och fint lingarn, och även annan vävnad, ja, att utföra alla slags uppgifter och tänka ut konstfulla arbeten.”

2 Mos. 35:35




tisdag 18 november 2014

Födelsedagsfika.

Vet ni? Igår fyllde jag tjugofyra år. Känns ändå bra. Min vän Ida sa att det är den bästa åldern så jag ser fram emot detta år. Kom igår fram till att det kommer hända många stora förändringar i mitt liv kommande år. Planen är att flytta till Stockholm, börja plugga och framför allt gifta mig. Det känns fantastiskt!
   Igår hade jag ett spontant födelsedagsfika för mina vänner i Norrköping. Vi åt kladdkaka med maraboui tillsammans med grädde och glass. Smaskens. Goa samtal, låtsas fisar, skratt och bön. En födelsedag med mycket tacksamhet.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar