Han har utrustat dem med förmåga att utföra alla slags hantverk, väva konstväv och brokig väv av violett, purpurrött och karmosinrött garn och fint lingarn, och även annan vävnad, ja, att utföra alla slags uppgifter och tänka ut konstfulla arbeten.”

2 Mos. 35:35




tisdag 4 november 2014

Ryggsäcksskapande.

Osmart av mig så gick jag till jobbet idag med någon aning om att jag faktiskt inte skulle orka så länge pga min förkylning. Limmade lite i ungdomsrummet som ska göras om och övade sång (så bra det gick). Igår var jag väldigt tacksam för att vi målat och grejat massor hemma då jag kände mig som en mästare på spackling och målning. Tack mamma!
   Hemma vilade jag så bra jag kunde. Det är inte min bästa egenskap. Pluggade en del och sen började jag sy en ryggsäck som jag tänkt göra så länge! Har inte riktigt haft inspiration och tid men en sjukdag gjorde det möjligt. Sydde en ryggsäck för typ 2 år sedan och den har jag använt typ varje dag. Nu är tanken att den ska bli något mindre i lite annan design för att kunna ha det nödvändigaste med sig när man promenerar runt. Den andra är väldigt stor. Nedan ser ni en förhandsgranskning på vad som snart är en klar ryggsäck,
Ryggsäcken som gjordes för ca 2 år sedan.



Det rutiga tyget är innerväskan som ska ge lite extra stöd. Annars ska den vara grön.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar