Han har utrustat dem med förmåga att utföra alla slags hantverk, väva konstväv och brokig väv av violett, purpurrött och karmosinrött garn och fint lingarn, och även annan vävnad, ja, att utföra alla slags uppgifter och tänka ut konstfulla arbeten.”

2 Mos. 35:35




onsdag 5 november 2014

En dag i sängen.

Ställde klockan på 8.00 i förhoppning om att må bättre idag men gick upp, kände läget i halsen och näsan och bestämde mig helt klart för att sjukanmäla mig. Sov till 10.30 så tolv timmars sömn sa ju med en del om hur kroppen mår. Har spenderat större delen av dagen i sängen men bestämde mig nyss för att flytta på mig. Till soffan...
   Har pluggat, kollat på en skitdålig film där jag bara kände igen titeln och tog den. "Låt den rätte komma in". Asså aldrig igen. Jag har också gjort klart ryggsäcken och ritat lite.
   Mår mycket bättre nu och räknar med att gå till jobbet imorgon igen.





Innerficka.
Ytterficka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar