Han har utrustat dem med förmåga att utföra alla slags hantverk, väva konstväv och brokig väv av violett, purpurrött och karmosinrött garn och fint lingarn, och även annan vävnad, ja, att utföra alla slags uppgifter och tänka ut konstfulla arbeten.”

2 Mos. 35:35




onsdag 12 november 2014

Vardagtankar och flyttfunderingar.

Äntligen är min kurs slut och jag kan pusta ut. Skönt att få lite större perspektiv och inse att det är ganska skönt att jobba men ser absolut fram emot att börja plugga på heltid snart.
   Tråkigt att man hittar något annat att fundera och vara stressad över istället, även om det bara är lite små onödiga tankar och saker att vara orolig över. Har en fantastisk känsla i att allt kommer lösa sig till sist ändå. Lägger livet i Guds hand och litar på att han leder mig.
   Funderar mycket på flytt nu då jag kommer att ge mig av mot Stockholm när bröllopet närmar sig. Vi kollar runt lite grann och är öppna för förslag (kom ihåg det om ni är från Sthlm och läser det här).
Längtar efter att få ha ett hem med min älskade bästis, fästis, blivande man.
Från min Pinterest.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar