Han har utrustat dem med förmåga att utföra alla slags hantverk, väva konstväv och brokig väv av violett, purpurrött och karmosinrött garn och fint lingarn, och även annan vävnad, ja, att utföra alla slags uppgifter och tänka ut konstfulla arbeten.”

2 Mos. 35:35




söndag 23 november 2014

Söndag.

Hemma igen efter en helg i Stockholm med min älskade Lars. Har fått hänga med nästan hela hans familj lite spontant och varit på Tekniska museet (mest för sällskapet), ätit på Jensens, ätit glass, sovit länge, varit i kyrkan och till sist ätit pizza och planerat bröllop i glädje och ångest. Svårt det där hörrni. Det kommer gå fort tills dagen är här med kan jag tänka mig. Men jag är så sjukt tacksam att jag ska få gifta mig med den jag älskar mest och som älskar mig lika mycket tillbaka. 

En allmän inspo att kolla på från min pinterest,







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar