Han har utrustat dem med förmåga att utföra alla slags hantverk, väva konstväv och brokig väv av violett, purpurrött och karmosinrött garn och fint lingarn, och även annan vävnad, ja, att utföra alla slags uppgifter och tänka ut konstfulla arbeten.”

2 Mos. 35:35




onsdag 8 oktober 2014

Vem är du?

Vink, vink.
Med Coldplay i lurarna och kepsen som döljer mitt skitiga hår.

Hej! Det här är jag, Josefin. Tjugotre år men misstros ofta vara runt arton. Jag bor i Norrköping där jag jobbar med ungar. På min lediga tid pluggar jag nu naturkunskap 2 för behörighetens skull, tränar för att det är kul och jag gillar att skapa saker i form av teckna, fota, sy, sticka och pyssla.
Min blogg är inte särskilt stor men jag skulle vilja veta vilka som kollar in här!? Vad vill ni att jag bloggar om? Lämna en kommentar snälla!

3 kommentarer:

  1. Jag klickar på din länk ibland på facebook, och då hamnar jag på din blogg, där jag ser att du är en kreativ person, fortsätt att odla din gåva Josefin, men det står 03.54 för upplägget, borde man inte sova då?

    SvaraRadera
  2. Jag gillar att se när du har skapat grejer.

    SvaraRadera
  3. Jag lämnade en kommentar, men den publicerades visst aldrig. Jag klickar in på din blogg oftast via facebook. Underbar blogg, med fina bilder, och mysigt vardagsprat. Keep on blogging! Kram /belinda

    SvaraRadera