Han har utrustat dem med förmåga att utföra alla slags hantverk, väva konstväv och brokig väv av violett, purpurrött och karmosinrött garn och fint lingarn, och även annan vävnad, ja, att utföra alla slags uppgifter och tänka ut konstfulla arbeten.”

2 Mos. 35:35




tisdag 2 september 2014

Andre september.

Det är kyligt i luften på något sätt. Friskt. Gillar verkligen hösten men insåg igår att det inte ens är ett år tills det är sommar igen. Det känns härligt. Allt där innan också. 
   Har börjat plugga lite nu. Läser Naturkunskap 2 som jag valde bort för Sceniskt musikprojekt på gymnasiet. Känns faktiskt bra och inget jag ångrar för om jag snart ska börja studera på allvar så är det bra att minnas hur man gör. En kurs på distans är en bra början. Jag uppskattar också att lära mig någonting nytt genom att verkligen studera och inte bara lära mig saker i vardagen liksom. 
   Igår sprang jag med Ida och Becci för att sedan laga mat och äta tillsammans. Insåg att jag egentligen inte hade tid på grund av en redovisning jag har i veckan men de inspirerade och hjälpte mig lite. Gick upp klockan sju i morse för att läsa lite och det förvånar mig. Jag var trött såklart men väldigt mycket klarare i huvudet. Nu sitter jag på jobbet och barnen kommer snart fylla lokalerna. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar