Han har utrustat dem med förmåga att utföra alla slags hantverk, väva konstväv och brokig väv av violett, purpurrött och karmosinrött garn och fint lingarn, och även annan vävnad, ja, att utföra alla slags uppgifter och tänka ut konstfulla arbeten.”

2 Mos. 35:35




fredag 12 september 2014

Fredag förmiddag.

Skönt med fredag! Helgen är fullspäckad med Lars, sjukamp, lovsång och fotografering. Förväntningarna är höga på allt! 
Sjukampen är en amatör-grej där alla får delta för att det är kul. Runt fyrtio pers ska tävla mot varandra under hela lördagen. Hoppas på att lära mig att ha kul utan presstationsångest, förtvivlan och min dålig-förlorare-attityd.
   Min fredagsförmiddag bestod av en lång frukost med naturkunskap 2 på köksbordet. Använde min dymo efter att blivit inspirerad av Alida som jag var hemma hos igår och såg på vänner. Cyklade sedan stressad iväg för att rösta innan jobbet. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar