Han har utrustat dem med förmåga att utföra alla slags hantverk, väva konstväv och brokig väv av violett, purpurrött och karmosinrött garn och fint lingarn, och även annan vävnad, ja, att utföra alla slags uppgifter och tänka ut konstfulla arbeten.”

2 Mos. 35:35




söndag 7 september 2014

Utanför mitt fönster.

Vaknade upp efter en dröm om att jag var med i Chourus line i Idol...
Gjorde mig redo för gudstjänst, middag på stan med vänner. Det snackas mycket politik nu med alla man hänger med. Tummen upp för det för jag vill bli mer insatt. Efter det så blev det ett bra gympass med Alex & Sigges podcast i lurarna. De förgyller många av mina timmar. La upp en bild från gymmet och använde deras hashtag. Alex likade bilden och jag kände mig nöjd. Haha! Skrattar åt mig själv. 
   Såg ikväll filmen Holy ghost som gjordes utan ett manus, med "bara" den Helige Andens ledning. Den inspirerade mig. Mycket. Det bästa är att helige anden vill leda mig också. 
Det här var min dag. 

En hare låg och vilade lite på gräsmattan.
Ett äppelträd jag nästan når till från fönstret. För lite äpplen bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar