Han har utrustat dem med förmåga att utföra alla slags hantverk, väva konstväv och brokig väv av violett, purpurrött och karmosinrött garn och fint lingarn, och även annan vävnad, ja, att utföra alla slags uppgifter och tänka ut konstfulla arbeten.”

2 Mos. 35:35




lördag 6 september 2014

Mitt krypin.

Godmorgon härliga lördag! Första helgen på länge jag är hemma, kan sova hur länge jag vill och inte har något särskilt planerat på dagen. Började med en snabbis till Second hand men hittade inget jag var ute efter så gick snabbt hem och åt frukost, kollade på Pip-Larsson och pratade med Lars. 
Städade sedan hela lägenheten grundligt. Skönt. Jag hatar att plocka undan saker men tycker det är ganska stimulerande att städa. Grattis till det Lars.
Ska snart dra till gymmet som var alldeles för länge sen på grund av sjukdom och plugg. Men äntligen efter två veckor! Ikväll blir det kyrkan.
Har bott i denna lya sen maj men har ju aldrig riktigt visat hur jag bor. Såhär ser det ut iallafall. Trivs fint. 
                   














Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar