Han har utrustat dem med förmåga att utföra alla slags hantverk, väva konstväv och brokig väv av violett, purpurrött och karmosinrött garn och fint lingarn, och även annan vävnad, ja, att utföra alla slags uppgifter och tänka ut konstfulla arbeten.”

2 Mos. 35:35




torsdag 18 september 2014

En torsdag.

Det blev en tidig morgon med frukost och lite plugg. En fantastisk dimma utanför fönstret gjorde mig lite extra vaken och fascinerad. Har märkt att jag är mest disciplinerad på morgonen även om kroppen gärna ligger kvar en timme till. Men det var ändå värt det då kvällen liksom skonas från en timme plugg som man tog på morgonen.
   Efter jobbet vågade jag, med lite träningsvärk kvar i magen, mig till gymmet. Det var härligt att pumpa upp musklerna lite för första gången denna veckan. Helgen kommer nog bjuda på fler pass då jag inte kommer att träffa Lars. Lite fördelar får man ju se i att inte träffas.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar