Han har utrustat dem med förmåga att utföra alla slags hantverk, väva konstväv och brokig väv av violett, purpurrött och karmosinrött garn och fint lingarn, och även annan vävnad, ja, att utföra alla slags uppgifter och tänka ut konstfulla arbeten.”

2 Mos. 35:35




onsdag 27 april 2016

Att checka av och planera.

Denna morgon har jag gjort några punkter som legat över mig. Hur skönt är inte det? Fixat lite med utbildning, ringt två samtal och det bästa av allt... JAG HAR BOKAT RESA TILL LONDON! Det känns så fantastik kul att jag ska få hälsa på Miriam där! Dessutom är det en big deal att jag ska flyga ensam för första gången utan att förlita mig på någon annan. Stort.

Igår hade vi en fin kväll på söder med mat, fransfärgning, samtal, bön OCH jag FICK ett par converse! Så tacksam! Och ett par andra fina loafers. Fina vänner man har <3

Snart skola och ikväll kanske det blir ett träningspass.

Så vita. Började regna så fik gå hem och byta.

1 kommentar: