Han har utrustat dem med förmåga att utföra alla slags hantverk, väva konstväv och brokig väv av violett, purpurrött och karmosinrött garn och fint lingarn, och även annan vävnad, ja, att utföra alla slags uppgifter och tänka ut konstfulla arbeten.”

2 Mos. 35:35




torsdag 21 april 2016

Dagens garderob.

God kväll vänner!
Är helt slutkörd i huvudet efter en dag i skolan som lutade med en mattestuga. Helt plötsligt förstod jag allt vad föreläsningarna har inneburit! Den lättnaden! Finns hopp även för denna tentan.

Gick till stan en snabbis för att kolla om det fanns några trevliga plagg att sätta på överkroppen men som vanligt, när jag väl provar kläder, tar jag med mig tio plagg in i provrummet och går ut med noll från butiken. Allt måste kännas hundra. Det är en av anledningarna till att jag sytt egna plagg. Inte att de blir hundra men ja kan åtminstone göra dem som jag vill ha dem! Idag hade jag nedanstående på mig. Egensydd blus/top i spets. Ha sytt en massa grejer i spets från exempelvis gamla gardiner.

Har ni sett den förut får ni se den igen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar