Han har utrustat dem med förmåga att utföra alla slags hantverk, väva konstväv och brokig väv av violett, purpurrött och karmosinrött garn och fint lingarn, och även annan vävnad, ja, att utföra alla slags uppgifter och tänka ut konstfulla arbeten.”

2 Mos. 35:35




måndag 11 april 2016

Läsare.

Hej vänner, bekanta och okända!
Vill på riktigt veta vilka ni är som läser min blogg och vad är kul att läsa om? Kommentera nedan!

En av anledningarna till att jag började blogga:
Nedan följer lite kläder jag designat och sytt med egenlärda kunskaper. Började vid mammas symaskin, som alltid trasslade, med min studentklänning och efter det fortsatte det. Fick en egen symaskin nä jag fyllde tjugo och efter det började jag sy ordentligt. Det är fortfarande nåt jag älskar att göra. Skapa. Skapandet i form av att sy ligger vid sidan av nu men önskar mig en längtan av att ta upp det igen.

Här har ni några plagg. En del håller jag för mig själv. En del är sålda och en del är till salu.
Modeller: Emma och Miriam











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar