Han har utrustat dem med förmåga att utföra alla slags hantverk, väva konstväv och brokig väv av violett, purpurrött och karmosinrött garn och fint lingarn, och även annan vävnad, ja, att utföra alla slags uppgifter och tänka ut konstfulla arbeten.”

2 Mos. 35:35




torsdag 7 april 2016

När man borde plugga.

Vaknade med huvudvärk, mensvärk och träningsvärk idag. En go start liksom. Men det gav sig rätt så snabbt tack och lov. 
Har idag varit i skolan med problemlösning i biomekaniken och en föreläsning i styrketräning. Gissa vad jag tycker är roligast?
     Blev så fantastiskt sugen på att baka när jag kom hem. Kanske på grund av att denna tiden på månaden ger en lite extra sug ibland men mest för att jag borde plugga. Har nu läst typ tre sidor i alla fall. 
     Har inte smakat mina muffins än men hoppas att de blev goda. Bytte ut naturell yoghurt mot fil för att det var det som fanns hemma och som topping tog jag kokosflingor. Här hittar ni receptet!
(paprikan växer också)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar